کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 757102342 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318422 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود عملکرد و ظاهر ویندوز 11 در نسخه جدید

مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 11 را برای اعضای برنامه اینسایدر ویندوز در کانال بتا منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه 22635.4082 است که تحت KB5041876 قرار می گیرد. این نسخه شامل تغییراتی برای کنترل رسانه در صفحه قفل ویندوز 11 و همچنین تغییرات دیگر است.

 

بهبود عملکرد و ظاهر ویندوز 11 در نسخه جدید

 

در اینجا تغییرات این نسخه آورده شده است:

تغییرات و بهبودها به تدریج در کانال بتا با فعال کردن سوئیچ منتشر می شوند

[اعلانات] اگر بخواهید، اکنون گزینه ای برای خاموش کردن پیشنهادات غیرفعال کردن اعلان ها از برنامه های خاص وجود دارد. اکنون می توانید برای غیرفعال کردن اعلان، روی «…» داخل اعلان کلیک کنید، همانطور که می توانید با سایر اعلان ها انجام دهید، یا می توانید به لیست فرستنده های اعلان در تنظیمات > سیستم > اعلان ها بروید و آن را از آنجا خاموش کنید (به نام «پیشنهادات اعلان» در لیست).

توجه – این ورودی فقط پس از دریافت یک مورد در لیست فرستنده ها ظاهر می شود.

[صفحه قفل] صفحه قفل را بروز کرده ایم تا اکنون هنگام پخش رسانه، کنترل های رسانه در مرکز پایین صفحه قفل نمایش داده شوند. موقعیت بروز شده کنترل های رسانه نمایش داده شده روی صفحه قفل هنگام پخش رسانه در یک کادر قرمز برجسته شده است.

[تنظیمات] صفحه تنظیمات بهینه سازی تحویل را در تنظیمات > ویندوز آپدیت > گزینه های پیشرفته > بهینه سازی تحویل طراحی کرده ایم تا با اصول طراحی ویندوز 11 مطابقت داشته باشد. صفحه تنظیمات بهینه سازی تحویل با طراحی بروز شده. رفع اشکال به تدریج در کانال بتا با فعال کردن سوئیچ منتشر می شود

[نوار وظیفه و سینی سیستم] مشکلی را که باعث می شد explorer.exe برای برخی از اینسایدرها هنگام بستن برنامه ها از نوار وظیفه در آخرین پروازها خراب شود، برطرف کرد.

[منوی شروع] مشکلی را که باعث می شد منوی شروع در چند پرواز گذشته برای برخی از اینسایدرها هنگام راه اندازی خراب شود، برطرف کرد.

[دیگر] مشکلی را که باعث نشت حافظه پس از دریافت اعلان های خاص می شد، برطرف کرد.

 

رفع اشکال برای همه در کانال بتا

مشکلات شناخته شده

[File Explorer] در حال کار بر روی رفع مشکلی هستیم که باعث می شود explorer.exe هنگام تعامل با فایل های آرشیو در آخرین پروازهای بتا خراب شود.

[جدید] در حال کار بر روی رفع مشکلی هستیم که باعث می شود File Explorer هنگام رفتن به خانه برای برخی از اینسایدرها با پرواز قبلی خراب شود. اگر از این مشکل آسیب دیده اید و هنگام راه اندازی File Explorer به دلیل تنظیم آن روی خانه با مشکل مواجه هستید، یکی از گزینه ها استفاده از Run dialog (WIN + R) برای باز کردن پوشه های خاص است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50829 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/06 تعداد مشاهده: 67
سافت گذر